tisdag 19 maj 2009

Fler avklarade projekt

14. Sy gröna gardiner till köket16. Sticka en sjal. Stickade en Clapotis i röda nyanser.

44. Flytta till Provence. Flyttbusssen gick i mitten av april =)

37. Sätta upp vävstolen. Det fixade jag med hjälp av mina föräldrar när de var och hjälpte till med flytten. Nu ska jag bara börja väva också men det dröjer nog till hösten.

46. Klara av att beställa mat på en restaurang i Frankrike, på franska. Nu har jag gjort det flera gånger om än utan finess. Men jag lär mig lite mer varje dag.

50. Dra igång min firma igen och arbeta enbart med den. Så är det nu. Inget annat lönearbete vid sidan om .

61. Tänka Feng Shui när jag inreder vårt hus i Provence. Huset har verkligen harmoni och jag placerar så gott jag kan enligt Fengshui för att vi verkligen ska må bra när vi bor där.

69. Bjuda hem några vänner från förr på middag. Det blev M o P nu i maj.

81. Åka till Aix en Provence. Var där den 14 maj med J och A. Det är verkligen en mysig stad.

84. Smaka sniglar fast jag är livrädd för det. Det gjorde jag redan den 14 februari. Smakar som kryddningen och konsistens som räkor men lite fastare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar